Name: Cards Wallet Coin-Purse Luxury Designer Bifold Fashion-Quality Short Men Multi-Functional
SKU: QLXVVQEr1
Rated 4.6/5
based on 50 Reviews
HUMERPAUL Official Store
Price :$17.31 In stock
Best Men's Bags from HUMERPAUL Official Store for Cards Wallet Coin-Purse Luxury Designer Bifold Fashion-Quality Short Men Multi-Functional
With the international trade business expansion, online product purchase shot to popularity. People tend to use the internet to buy Cards Wallet Coin-Purse Luxury Designer Bifold Fashion-Quality Short Men Multi-Functional because of the immense rewards offered through online retailers. Earlier, online stores were mainly used for single buys. At present, it has expanded to wholesale product purchases. Dealers buy wholesale products on the net because of the easiness and the cost effectiveness....More
Customer reviews:
D***t
RU
Date: 14 Jan 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Кошелек хорошее качество изготовления.Трек отслеживается ,пришло быстро .Продавец честный .Рекомендуется .
j***z
NL
Date: 09 Dec 2020Logistics: AliExpress Standard Shipping
excelente totalmente recomendable gracias al vendedor y AliExpress
S***o
US
Date: 24 Feb 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Доставка заказа - две недели, если бы не Почта России, то ещё быстрее было бы... .Сам кошелёк выглядит очень привлекательно, ожидал, что будет больше размером, но меня устраивает именно такой размер. Натуральная кожа и запах чувствуется кожи и качество тоже видно, что кожа. Молнии металлические, открываются и закрываются хорошо. Всем доволен!!!! Спасибо большое продавцу и сайту Алиэкспресс!!!
M***a
RU
Date: 21 Feb 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
кошелек очень красивый. твëрдый. много отделов, застëгивается на кнопку. подарить не стыдно. правда упакован в фирменный мешочек а не коробочку. доставка три недели в Коми.
m***r
UA
Date: 24 Mar 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Кошелек очень хороший, заказ пришел быстро. Спасибо продавцу за хорошую упаковку товара. Рекомендую!!!
A***v
RU
Date: 03 Feb 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Все ок ! писанию соответствует, пришло быстро ! Продавцу Спасибо и 5 звезд !!!
G***s
RU
Date: 02 Feb 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Симпатичный кошелёк, отделений много, на кожу похож, понравился, цена хорошая для такого...
M***a
RU
Date: 18 Feb 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Отличный кошелёк! Мужу понравилось! Отправили быстро,пришёл в Московскую область за 11 дней, Была небольшая царапина,но это не страшно,даже можно сказать,что так было задумано! Советую!
k***r
KZ
Date: 25 Mar 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
очень стильный и красивый кашелёк всем советую
k***s
US
Date: 06 Dec 2020Logistics: AliExpress Standard Shipping
great quality.
D***d
ES
Date: 27 Jan 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Good quality.
r***v
BG
Date: 05 Dec 2020Logistics: AliExpress Standard Shipping
soper
S***d
RU
Date: 05 Dec 2020Logistics: AliExpress Standard Shipping
все отлично
v***n
IL
Date: 10 Mar 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
ok
M***n
ES
Date: 19 Jan 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
Las cremalleras cuesta abrirlas. Desde que pueda añado un vídeo para que sea vea bien el problema.
AliExpress Shopper
PT
Date: 23 Mar 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
A bit smaller
M***i
RU
Date: 22 Mar 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
не кожа. воняет страшно. реальная цена до 10$. с продавцом не общался.
N***r
NL
Date: 16 Feb 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
thanks to HUMERPAUL Official Store for Cards Wallet Coin-Purse Luxury Designer Bifold Fashion-Quality Short Men Multi-Functional
f***r
IL
Date: 16 Dec 2020Logistics: AliExpress Standard Shipping
thanks to HUMERPAUL Official Store for Cards Wallet Coin-Purse Luxury Designer Bifold Fashion-Quality Short Men Multi-Functional
S***A
IT
Date: 03 Mar 2021Logistics: AliExpress Standard Shipping
ottimo prodotto, per la stampa personalizzata ti prendono in giro,al momento dell'ordine non c'è nessun link per comunicare cosa scrivere, dopo che li ho contattati mi hanno dato questa risposta "Dopo aver ordinato, ti aiuteremo a organizzare" entro 24 ore non avendo nessuna risposta ho comunicato la mia preferenza ,mi hanno risposto di averlo già spedito,poi" Ci dispiace così che non possiamo spedire l'ordine in tempo. Spero che tu possa capire che organizzeremo la spedizione per la prima volta dopo le vacanze, poi " mi dispiace abbiamo già spedito,poco affidabili